Aalto festival 2018

Jo neljättä kertaa järjestettävä Aalto Festival sisältää lähes 100 tapahtumaa: seminaareja, luentoja, näyttelyitä ja juhlia. Kaksi viikkoa kestävä festivaali esittelee Aalto-yliopiston opiskelijoiden, alumnien, opettajien ja tutkijoiden osaamista. Festivaali on joukko yksityisiä tapahtumia, jotka Aalto-yliopisto sitoo kattojärjestönä yhdeksi suureksi juhlakollaasiksi. He tarvitsivat kipeästi apuamme tämän vuoden monia erilaisia kohderyhmiä palvelevien tapahtumasivujen päivittämisessä.

Toteutimme Aalto Festivalille laajan UX-strategian ja käyttäjäryhmäkartoituksen, jonka pohjalta loimme käyttöliittymän ja kommunikoimme eri tapahtumien arvon. Kävimme keskusteluja asiakkaan kanssa toiminnallisuuksista joita sivustolla tulisi olla.

Kiinnitimme erityistä huomiota tapahtumalistaan ja sen käytettävyyteen, jolloin oikeat käyttäjät löytävät helposti heitä eniten kiinnostavat tapahtumat. Aalto-yliopisto toimitti meille alustavat brändimateriaalit, joiden kehittämisessä konsultoimme heitä, implementoiden lopputuloksen sivustolle ja mobiiliaplikaatioon – häiritsemättä käyttäjäpolkua ja käytettävyyttä.

 

 

Tapahtuuko?

Laitetaan eventin sivut kuntoon.